FSFO-informationsmøde torsdag d. 12. oktober 2023

Informationsaften om Forårs SFO på Rasmus Rask-Skolen

1. marts 2024 starter jeres børn i Forårs SFO, derfor vil vi gerne invitere jer til et informationsmøde på Rasmus Rask-Skolen torsdag den 12. oktober kl. 17.00-18.00, der vil blive afholdt i skolens Aula. Tag endelig de kommende FSFO-børn med. Pædagogerne fra SFO vil være der, og underholde børnene med forskellige aktiviteter.

Her vil I få en mulighed for at se skolen, da de forskellige aktiviteter vil foregå rundt omkring på skolen. Vi står også til rådighed for evt. spørgsmål.

Børnene vil i løbet af januar og februar komme på besøg på skolen, og det er vores oplevelse, at dette tiltag vil være til gavn for jeres børn. Ved disse besøg bliver børnene bekendt med mange forhold på skolen, det vil være kendskab til de fysiske rammer, de voksne der skal være i FSFO etc., og børnene er derfor på nuværende tidspunkt allerede godt på vej til en god og tryg opstart.

Lasse Bach Sørensen – Skoleleder (tlf. 51777321)

Informationsmøde FSFO oktober 2024.pdf

Shape Created with Sketch.