Om Rasmus Rask Skolen

Rasmus Rask-Skolen er en folkeskole forankret i sit lokalmiljø i Bellinge, tæt på Brændekilde.

Det er en tosporet skole (tresporet på 0.- 1.- og 3. årgang) med 523 elever fra 0.-9. Klasse og en skolefritidsordning.

En rigtig god folkeskole med fokus på fællesskab og faglighed. Vi er optaget af, at fællesskabet er stærkt, både ind og udadtil i skolen og deltager aktivt i lokalmiljøet. Vi arbejder for, at den enkelte får de udviklingsmuligheder, der gør at hun/han kan nå sit fulde potentiale.

Vi har dygtige, udviklingsorienterede og engagerede medarbejdere, der brænder for at skabe den bedst tænkelige skole, der udvikler fagligt dygtige børn i trygge og inspirerende omgivelser.

Samtidig er vi ambitiøse i forhold ti l alles trivsel, at være på forkant med udviklingen i samfundet og mht. gode og inspirerende fysiske rammer, både ude og inde.